jueves, 2 de mayo de 2013

[TIC] A2: Programes i icones

WinRar
AIMP
VLC
CCleaner
OpenOffice
Sweet Home 3D
Recuva
Movie Maker
Amrok
Audacity
Paint.Net
Smart FTP
NOD32
ICQ
Steam
Sketchup
PeaZip
Pinterest
Minecraft
Photoscape
NO EXISTE
Kies
Pando
GIMP


Selecciona'n tres d'aquells que no coneixies, instal·la'ls i explica en què consisteixen. Fes una entrada al teu bloc.



 
Steam: Es una plataforma de videojocs d'on pots baixar jocs o complements per els teus jocs.
Es una eina molt bona per els usuaris habituals de videojocs.




 
Amarok: Es un reproductor de musica. Prefereix el VLC.

AIMP3: Es un reproductor de musica. Es molt paregut al WINAMP.






































 

No hay comentarios:

Publicar un comentario