|
WinRar |
AIMP |
VLC |
CCleaner |
OpenOffice |
Sweet Home 3D |
|
Recuva |
Movie Maker |
Amrok |
Audacity |
Paint.Net |
Smart FTP |
|
NOD32 |
ICQ |
Steam |
Sketchup |
PeaZip |
Pinterest |
|
Minecraft |
Photoscape |
NO EXISTE |
Kies |
Pando |
GIMP |
Selecciona'n tres d'aquells que no coneixies, instal·la'ls i explica en què consisteixen. Fes una entrada al teu bloc.
Steam: Es una plataforma de videojocs
d'on pots baixar jocs o complements per els teus jocs.
Es una eina molt bona per els usuaris
habituals de videojocs.
Amarok: Es un reproductor de musica.
Prefereix el VLC.
AIMP3: Es un reproductor de musica. Es
molt paregut al WINAMP.



No hay comentarios:
Publicar un comentario