1. Després de restaurar el DIA ZERO, el teu equip ha mantingut la carpeta i el fitxer o han desaparegut?
Si els fitxers estan
2. I els jocs, hi són? Posa la captura de pantalla que ho demostri.
No no estan
3. Explica en què consisteix un punt de restauració i quins passos has seguit per fer-lo.
Un punt de restauració serveix per a tornar enrere a un estat anterior.
Hem creat un punt de restauració i despres el varem cargar .
També tenim que saber que els fitxers del windows canvia però els fitxers del usuari no canvien.
4.
Fes un punt de restauració anomenat "Escriptori". Després, canvia el
fons d'escriptori i torna enrere per veure què passa. Es posa el nou o
el d'abans?
Es posa el nou no canvia.
5. Tria l'opció correcta en la següent frase:
- Després d'un punt de restauració, els canvis en els programes de Windows SÍ es veuen afectats. Així mateix, els fitxers d'usuari NO es veuen afectats.
miércoles, 15 de mayo de 2013
martes, 14 de mayo de 2013
miércoles, 8 de mayo de 2013
martes, 7 de mayo de 2013
[TIC] A1: Gestió de la pèrdua d'un smartphone
1. Cerca a Internet
(AppStpre, Google Play...) alguna aplicació que t'ofereixi l'opció de
trobar el teu terminal. Instal·la-la, prova-la i fes-ne una captura de
pantalla. Posteriorment, explica a l'entrada el seu funcionament.
Jo vaig probar la aplicació que s'anomena iCloud que es una aplicació gratuïta i funciona per internet no fa falta la instalació.
El iCloud ens proporciona infomació d'on esta el nostre iPhone y es en temps real osigi si ens movem ens diu on estem.
Jo vaig probar la aplicació que s'anomena iCloud que es una aplicació gratuïta i funciona per internet no fa falta la instalació.
El iCloud ens proporciona infomació d'on esta el nostre iPhone y es en temps real osigi si ens movem ens diu on estem.
jueves, 2 de mayo de 2013
[TIC] A2: Programes i icones
|
WinRar |
AIMP |
VLC |
CCleaner |
OpenOffice |
Sweet Home 3D |
|
Recuva |
Movie Maker |
Amrok |
Audacity |
Paint.Net |
Smart FTP |
|
NOD32 |
ICQ |
Steam |
Sketchup |
PeaZip |
Pinterest |
|
Minecraft |
Photoscape |
NO EXISTE |
Kies |
Pando |
GIMP |
Selecciona'n tres d'aquells que no coneixies, instal·la'ls i explica en què consisteixen. Fes una entrada al teu bloc.
Steam: Es una plataforma de videojocs
d'on pots baixar jocs o complements per els teus jocs.
Es una eina molt bona per els usuaris
habituals de videojocs.
Amarok: Es un reproductor de musica.
Prefereix el VLC.
AIMP3: Es un reproductor de musica. Es
molt paregut al WINAMP.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






