martes, 27 de noviembre de 2012

[TIC] A1: Processador de textos


[TIC] A1: Processador de textos

Ionut Narcis Raduta






1. Cerca a Internet el preu de la suite Microsoft Office. Fes una captura de pantalla i posa-la al teu bloc junt amb l'enllaç














viernes, 23 de noviembre de 2012

jueves, 25 de octubre de 2012

miércoles, 24 de octubre de 2012

[TIC] AA1: Dropbox: emmagatzematge virtual


2. Crea tres carpetes: MCI, MSI i TIC. Fes una captura de pantalla.
 
 


3. Penja el fitxer amb la darrera activitat que hagis fet a la carpeta corresponent. Fes una captura de pantalla.

martes, 23 de octubre de 2012

[TIC] A5: Màquina virtual amb Ubuntu

1. Inicia sessió amb el teu compte de Gmail, agrega algun company de classe i fes una CAPTURA DE PANTALLA que posaràs al bloc.





miércoles, 17 de octubre de 2012

[TIC] A2: Consola de Windows

2. Executa el comandament ping i comprova que el teu company té la seva màquina connectada.



1. Executa el comandament ipconfig. Encercla la teva adreça IP. Captura la pantalla i posa-la al teu bloc.





lunes, 1 de octubre de 2012

[MSI] A5: Chrome Remote Desktop

1.Descarregar el Google chrome.














2.Instal·lar el Google chrome.
3.Ara posa l'el cercador de google "Google chrome remote desktop , ara click en "Afegeix a chrome"











 

4.Despues de descarregar-ho i instal·lar-ho li dónes a obrir una nova finestra.










5.Ahy elijes la opció d'escriptori Remot.










6. Tens que elejir la opció Permet l'accès.













7.Te saldran 2 mini finestres has de elejir la opció de Compartir si vols generar el codigo o Acceder siet vols connectar a un altre ordinador.
















8. Mentre un elije compartir un altre ha de elejir Acceder.







Aqui teniu una foto amb una captura de pantalla .
















 Espero que us hagi servit































lunes, 24 de septiembre de 2012

[MSI] A1_CAS ATENCIÓ TÉCNICA

                                Miguel Tejada Jimenez     I     Ionut Narcis Raduta


Situació 1

T:  Bon dia, et puc ajudar en alguna cosa?
C: Si,el meu ordinador no s'encen.
T:  Pot ser que aquest problema vinga de la teva font d'alimentació.
C: Es pot arreglar o tinc que comprar un altra nova?
T:  Encara no he vist la teva font asi que encara no puc dir-te pero segurament hi hagí que canviar-la.
C: Llavors si la tinc que canviar m'interensen també ficar-li una RAM nova i 1 disc dur de 1TB si em pots fer un presupost.
T: Clar que sí home demá el tendras apunt passat quan vulguis i parlam més tranquils.
C: De totes formes et deix aqui l'ordinador i ja veus si canviarme la font o esperar fins demá.
T: D'acord, fins demá.
C: Moltes gracíes,fins demá.









 Situació 2

T:Hola bones, li puc ajudar amb alguna cosa?
C:Si,tinc un problema amb el meu ordinador, quan vull jugar a un joc més nou que queda enxampat o em va molt mal
T:Doncs això pansa perquè la teva targeta grafica és molt petita
C: I per arreglar-ho que haig de fer?
T: Doncs has de comprar-te una nova mes gran
C:val i quan val mes o menys?
T:Depèn de quant vols que sigui
C:Doncs que em vagin bé en els jocs
T:Amb una d'1gb et bastés
C:OK i quant costa una d'1gb?
T:Al voltant de 100euros
C:ok Vosaltres teneis en la tenda?
T:Si i per 5 euros més t'ho muntem nosaltres si ho desitges
C:OK demà em passo a les 10h
T:Fins demá

lunes, 17 de septiembre de 2012

                                             Eyy que pasa people, Soy Juan Narcis (Tyke)



Eleji el pqpi  de informatica  por ciertos motivos uno de ellos esque me gusta mucho la informatica. otro esque quiero pasar pagina en mi vida y estudiar como nunca lo hice.
Un saludo pa todas vuestras madres ....... Peace xd