martes, 7 de mayo de 2013

[TIC] A1: Gestió de la pèrdua d'un smartphone

1. Cerca a Internet (AppStpre, Google Play...) alguna aplicació que t'ofereixi l'opció de trobar el teu terminal. Instal·la-la, prova-la i fes-ne una captura de pantalla. Posteriorment, explica a l'entrada el seu funcionament.


Jo vaig probar la aplicació que s'anomena iCloud que es una aplicació gratuïta i funciona per internet no fa falta la instalació. 

El iCloud ens proporciona infomació d'on esta el nostre iPhone  y es en temps real osigi si ens movem ens diu on estem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario