Tyke PQPI
jueves, 25 de octubre de 2012
[TIC] AA2: Comunicació Màquina virtual
Quan ho aconsegueixis, fes una captura de pantalla que ho demostri i penja-la al teu bloc.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario