martes, 23 de octubre de 2012

[TIC] A5: Màquina virtual amb Ubuntu

1. Inicia sessió amb el teu compte de Gmail, agrega algun company de classe i fes una CAPTURA DE PANTALLA que posaràs al bloc.





No hay comentarios:

Publicar un comentario